Az első személyes találkozás minden esetben díjmentes!

Az első személyes találkozás alkalmával elmesélitek, hogyan képzelitek el az esküvőtöket. Kérdéseimmel igyekszem minden olyan információt megszerezni, ami az egyedi és személyre szabott ajánlat elkészítéséhez szükséges. Ezt követően a Ti igényeitekhez igazítva, elküldöm az ajánlatom. Kiterjedt kapcsolatrendszeremnek köszönhetően, minden árkategóriában, profi szolgáltatókat tudok Nektek ajánlani, akik az ország egész területén kínálják szolgáltatásaikat. Amennyiben a személyem és a  küldött ajánlat elnyeri a tetszéseteket, egy újabb találkozó alkalmával, szerződhetünk egymással. Majd ezt követően elkezdődik a közös munka, az együttműködés. A tervezés és a szervezés minden lépéséről folyamatosan tájékoztatlak benneteket, minden a Ti döntésetek alapján fog történni. A szerződéskötést követően a helyszínnel, és az összes kiajánlott szolgáltatóval, megszervezem a találkozókat. A tárgyalások szervezésekor, mindenben hozzátok igazodom, a leszervezett megbeszéléseken pedig jelen vagyok. Az esküvőtök tervezése során, ötleteimmel, tanácsaimmal hozzásegítelek benneteket a könnyebb döntéshez. Szívesen elkísérlek benneteket az esküvői ruhapróbára, tortakóstolásra, próbavacsorára.

Díjmentes konzultációt szeretnék!

 
Mit takar pontosan a szolgáltatásom?
  • Korlátlan személyes konzultáció
  • Ajánlatkészítés (elképzeléseiteknek megfelelően összeállított szolgáltatói lista alapján)
  • Többszöri helyszínbejárás
  • Korlátlan tanácsadás e-mailben és telefonon
  • Ötletek: meghívószöveg minták, ajándéklista nyilvántartás, bevonuló zenék, szokások és hagyományok, játékok, színek és formák a dekorációban, esküvői divat és protokoll tanácsadás
  • Alapszolgáltatások szerződéseinek átbeszélése, leellenőrzése
  • Esküvői forgatókönyv elkészítése, továbbítása a szolgáltatók felé
  • Az esküvői költségvetés elkészítése
  • Helyszíni koordináció

 

Mit kínálok még?

Egyedi megoldást, ha extra, vagy exclusive kérésetek lenne, vagy konkrét szolgáltatóhoz ragaszkodtok, ebben az esetben szervezési díjamról, a részletek megismerését követően tudok tájékoztatást adni.

Abban az esetben is a segítségetekre lehetek, ha Ti, már mindent leszerveztetek, de a szervezés utolsó fázisában elbizonytalanodtatok a Nagy Nap irányítását illetően.

Helyszíni koordináció az esküvő napján

Nagy létszámú, több helyszínes esküvők esetében kifejezetten ajánlom, nagyszerűen kiegészíti a ceremóniamester vagy vőfély munkáját, ezzel védőhálót nyújtva nektek és a szeretteiteknek. Ha van esküvőszervezőtök, akkor teljes biztonságban tudhatjátok az esküvőtöket, és nem kell családtagjaitokat különböző feladatokkal terhelni. A szervező irányít, koordinál, és összehangolja a Nagy Nap eseményeit, mindezzel gondtalanná teszi az esküvőtök napját.

A megbízást követően

  • az általatok kiválasztott szolgáltatókkal felveszem a kapcsolatot
  • esküvői forgatókönyvet készítek és továbbítom az összes szolgáltató felé ( dekorálás időtartama, szolgáltatók érkezése, templomi szertartás időpontja, a polgári szertartás időpontja, a vendégek érkezése, vacsora kezdete, beszédek, nyitótánc, gyertyafénykeringő, torta behozatala, menyasszonytánc időpontja stb.)
  • a helyszínt előkészítem (ültetőkártya elhelyezése, csokrok és az esküvői torta átvétele, a dekoráció és teríték ellenőrzése stb.)
  • a szolgáltatókat fogadom, tájékoztatom és irányítom
  • nyomon követem az esküvői programot
  • megoldom a nap folyamán felmerülő váratlan eseményeket
  • a szolgáltatás időtartama a dekoráció elkészítésének a kezdetétől, a mulatság végéig szól
Mennyibe kerül Nektek a szervezés vagy a Nagy Nap koordinációja?

Bővebb felvilágosítást, a megkeresést követően tudok adni!

Díjmentes konzultációt szeretnék Katalintól!

További szolgáltatások

Tanácsadás:

Ezeken a beszélgetéseken szívesen válaszolok kérdéseitekre, megosztom veletek személyes tapasztalataimat, hasznos gyakorlati tanácsokkal látlak el benneteket. Általában ilyenkor szóba kerül az esküvői etikett, az esküvőtökre vonatkozó protokoll előírás. Megbeszéljük milyen szempontokat kell figyelembe venni helyszín és szolgáltató választáskor.

Díja: 6.000 Ft / 1,5 óra

Amiben még a segítségedre lehetek:

  • esküvői divat tanácsadás
  • az esküvői enteriőr, design kialakítása
  • fotósarok bérbeadása
  • esküvői dekoráció egyéni elkészítése vagy beszerzése

Díjmentes konzultációt szeretnék!

Kiszállási díj:

Az általam kínált helyszínek bejárása díjtalan,
minden további igény esetében;

  • Budapesten:              3.000 Ft / alkalom
  • Vidéken:                    45 Ft / km/ alkalom
  • Veresegyház  környékén díjmenetes

A fenti árak tájékoztató jellegűek!

 

 
 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ: adatvédelmi tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás